duminică, 12 iunie 2011

Daca nu va ajunge va mai dau!

 Credeam ca o sa incetati cu toata zarva asta si o sa tineti pentru voi toate comentariile,urandu-ma,dar vad ca continuati sa bolborositi si sper din inima sa nu faceti febra la guritele voastre perfecte.Va anunt ca este semn de ingustare mintala daca persoane de care eu nu m-am legat isi fac rost de adevaruri spuse gratuit doar ca sa se creada solidare.Imi pare rau daca nu sunteti in stare sa provocati decat rau si daca tot va credeti atat de inarmate cu spiritul colegialitatii nu inteleg de ce nu lasati chestia asta sa fie intre mine si voi si sa nu mai amestecati toata clasa,stiu ca va doriti din suflet sa nu ma suporte nimeni dar problema e ca doar pentru ca nu stiti voi nu inseamna ca nu exista colegi care sa fie de parere cu mine. Va las oricum,atata va duce capul.
  Ca sa mai clarific ceva,nu sunt inadaptata doar pentru ca nu fac parte din grupuletul vostru stralucit si nici o frustrata din acuza vietile voastre extraordinare. Nu mi-as dori sa am un prieten de-al lui Gabi dupa care sa salivez sau vreun tip cu un Mercedes "bengos" dupa care sa urlu sau sa ma duc in Amnezia si ma simt bine fumand la lumina difuza (si acum nu fac referire si la baieti despre care eu nu am scris nimic dar au preferat sa se ia de mine doar pentru ca consider ca intr-o ora trebuie sa faci liniste,atunci cand ora e importanta) si nici alte probleme dastea elementare intr-o viata de maxima perfectiune ca a voastra.Nu sunt o inadaptata pentru ca nu vreau sa ma integrez intr-un grup de la care nu am nimic de invatat decat rautate,barfa,cum sa imi frang inima dupa un tip idiot,sau cum sa ma cert cu nu stiu cine pentru ca mi-a furat dragostea,ori cum sa ma uit mai stramb la bietul copil care e diferit de noi si de ceilalti.Stiu sa ma adaptez fiecarui om de la care am de invatat ceva,stiu sa ma integrez in fiecare grup cu o aura aparte,nu stiu sa ma integrez prostiei voastre atunci iertati-ma! V-am dat de lucru,barfa pentru inca o saptamana,asta ca sa nu va plictisiti si daca credeti ca aratand asta nu stiu cui o sa-mi faceti vreun rau,pai "printeselor" va inselati. Imi pare rau pentru tot ce-ati fost odata,sper sa va "mahalagiti" in continuare pentru ca asta ati invatat,cresteti pe principiu "ne tiganim mai tare,suntem mai grozave",astia-i principiu ala de Incuit. V-am pupat si inca ceva,sper sa continuati sa faceti gura ca nu zic toate astea in fata cand niciuna din voi nu a indraznit sa-mi adreseze macar un repors in fata,false ce sa zic. False si "bengoase". Va saluta Inadaptata si Frustrata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog sa fii civilizat.