joi, 26 mai 2011

Dezgust.Nimic pentru barbati de data asta

Stiu ca acest blog se presupune a fi dedicat in intregime parerilor mele personale despre barbati,doar ca m-am gandit ca uneori si femeile sunt la fel de indopate cu prostie. Constat cu strangere de inima ca inteligenta si bunul gust se pierd in fumule tigarilor cumparate dintr-o cheta facuta dimineata la poarta liceului,ca-i mai cool asa. Ma mustra constiinta ca-mi pun "rasa" la perete,dar mai "Stralucirilor" unde dracu va e independeta pe care se presupune ca ati capatat-o odata cu sutu-n fund care v-a trimis cu tramvaiu la scoala singure? E atat de necesar sa va luati una dupa alta si sa ne invaluiti intr-o prostie din care nici dracu nu ne mai scoate? E penibil sa va faceti planuri cu Marocani pe care ii stiti de 2 luni si sa va visati mirese la 18 ani cand voi nu stiti decat sa suparati cu prezenta voastra ilustrata de niste haine neasortate si de unghii false. E frustrant sa va aud cum nu stiti sa va distrati daca "pizdi/iubi/gurita" nu e cu voi sa va vada fiecare gest de maxima prostie si falsitate. Si ma uit la voi cum sunteti in criza de timp,ca mai e doar o luna pan' la nu stiu ce eveniment si voi nu aveti cu ce sa va imbracati si ca ati vazut o rochie "SUPER" la nu stiu cate milioane si nu stiti daca sa v-o luati,dar la naiba voi tre sa straluciti oricand! Sunteti lipsite de orice personalitate si de orice gand propriu,sunteti niste vaci turbate una mai patata ca alta cu stupiditate. As avea mai multe sa scriu,dar mai am un an si chiar nu vreau sa-mi cada parul,sa-mi rup gatul sau sa mi se evapore norocul si sa ma ajunga blesteleme ( P f ) asa ca ma abtin.( datorita tie D.)

Multa sanatate ce va doresc,prostia va subrezeste imunitate.

5 comentarii:

  1. oare ce o insemna datorita tie D oare dana?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sau poate "Doamne sunteti atat de proaste inca mancati tot cacatu cacat de mine si nu va mai ajunge?" cred :*

    RăspundețiȘtergere
  3. poti sa o s**i linistita

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ui cat de prost sa fii sa dai cu anonim sau cat de las si inapoiat.

    RăspundețiȘtergere

Te rog sa fii civilizat.