luni, 9 mai 2011

In gura nu inseamna o ditai scula

  Avand in vedere ca inca sunt intr-un mediu poluat de imbecilitatea varstei,ma minunez sesizabil de incredere in vocabularul Dirty al baietilor. Tin sa specific ca acum nu condamn intreaga specie masculina ci doar cea in dezvoltare,in proces de maturizare (la naiba,barbatii sunt in proces de maturizare tot timpul). Am fost obligata sa-mi intrerup lectura placuta din cauza unui discurs convingator in care termenul predominant era " in p**a mea frate/ce p**a mai pescuiesti la varsta asta?/ in p**a mea faceam asta cand era mic/ co**e esti patetic in p**a mea",ceva absolut  relevant pentru acordarea unui coeficient de inteligenta a unui baiat-super barbat- de varsta majora.         
    Ma gandeam totusi ca ei cred ca acest limbaj dur pe care il folosesc ii ajuta sa-si intareasca credibilitatea de maturi si stapani pe propria ratiune in fata noastra,niste biete flori de musetel. Acest pronume reflexiv "mea" ii asigura de continuarea existentei tariei dintre picioare si substantivul "p**a" este folosit pentru a exprima dezvoltarea organului,ceva de genu : puta - p**a,ceva uau de care nimeni nu e constient daca nu se foloseste aceasta expresie absolut mirifica si masculina. Imi pare rau ca a trebui sa ma cobor la acest limbaj,dar baietii mei(colegii) sunt atat de increzatori in fortele lor cuceritoare incat chiar simteam nevoia sa le spulber speranta ca sunt cool si misto. Nu sunt decat niste mici imitatori de urat care pretind ca s-au maturizat prin mersul balanganat si turul pantalonilor lasat..baieti..dragi baieti... In zadar v-ati nascut cu posibilitati mai multe,cu un renume si cu diferentieri favorabile voua.

Un comentariu:

  1. draga mea hai sa iti explic care e faza cu sculamentu. deci aceasta alaturare de cuvinte este folosita pentru a arata mascullor ca esti mai bazat decat ei. pula mea arata ca ai o scula bazata si ii arati ca e atat de mare incat poate sa intre in ea si sa vina masa sa il scoata de acolo. dci nu are nici o treaba cu voi florile de musetel. e o treaba intre barbati .ce sa stiti voi

    RăspundețiȘtergere

Te rog sa fii civilizat.